REGIO
BOMMELERWAARD
.NL
Winkels - Bedrijven - Vacatures in de gemeenten Zaltbommel - Maasdriel
Omhoog vallen bestaat niet.
En zéker niet in Google!
Écht hoog in Google,
met een website die wérkt!
Webites en webshops:
• Hoog in Google
• Geschikt voor mobiel
• Optimale conversie
• Modernste technieken
• Eenvoudig onderhouden
• 100+ Referenties
• Verrassend betaalbaar..!
Dé websitebouwer van
de Bommelerwaard e.o.
Assurantiekantoor
den Otter b.v.
RegioBank - Verzekeringen - Hypotheken - Pensioenen
Adres en contactgegevens:
Molenstraat 20
5314 BZ BRUCHEM
Tel: 0418 - 64 23 32
Fax: 0418 - 64 29 38
info@denotterbv.nl
Kijk voor onze openingstijden op onze website
Assurantiekantoor den Otter b.v. is een kantoor dat zich bezighoudt met schade- en
levensverzekeringen. Daarnaast is er ook een vestiging van de RegioBank.
Assurantiekantoor den Otter b.v. kan bouwen op ruim 60 jaar ervaring in de branche.
De oorsprong van het bedrijf ligt in de agrarische (tuinbouw) sector.
De klantenkring bestaat naast agrarische bedrijven uit particulieren en MKB (tot
100 medewerkers).
Hypotheek-en pensioen vraagstukken worden altijd behandeld door Kees Slob. Hij heeft
reeds 20 jaar ervaring in de financiele advisering.
De bancaire diensten worden veelal verstrekt door de RegioBank. De RegioBank, is
een landelijk vertegenwoordigde bank met een regionaal karakter. RegioBank voorziet
in het complete scala bankdiensten: betalen, sparen, lenen, hypotheken, beleggen
en zakelijke diensten.
Wij zijn echter in staat om met de meeste verzekeringsmaatschappijen en geldverstrekkers
zaken te doen.
Door onze samenwerking kunt u ons betitelen als een “all finance” dienstverlener.
Wij bemiddelen en adviseren in: verzekeringen (schade en leven), hypotheken, pensioenen
en bancaire diensten.
Service en kwaliteit hebben wij hoog in het vaandel staan. Ons advies zal altijd
in het teken van de klant staan. Wij zullen steeds rekening houden met uw persoonlijke
eisen, wensen en omstandigheden.
Wat mag u zoal van ons verwachten?
1. Uw verzekeringsadministratie accuraat verzorgt.
Bij het sluiten van een verzekering/hypotheek via ons kantoor worden uw persoonlijke
gegevens samen met die van uw verzekeringen/hypotheek accuraat geadministreerd. Dat
betekent dat u er zeker van kan zijn dat wij attent zijn en uw belangen scherp in
de gaten houden. Wij ondernemen actie zodra het risicobeeld en de verzekering dat
vereist, bijvoorbeeld op aanpassingsmomenten en bij optiemogelijkheden. We bewaken
in zijn algemeenheid de dekking van uw verzekeringen.
2. Periodieke controle van uw verzekeringspakket.
Om de samen met uw afgesproken tijd toetsen wij de via ons kantoor gesloten verzekeringen
op het bij uw situatie gewenste pakket aan verzekeringen. U ontvangt van ons een
overzicht van de via ons kantoor gesloten verzekeringen. Mocht het nodig zijn dan
komen wij hierop ook een toelichting geven. Door regelmatig contact zijn we in staat
na te gaan of veranderde omstandigheden, behoeften en actuele ontwikkelingen invloed
hebben op uw verzekeringen.
3. Vraagbaak voor al uw financiële aangelegenheden.
Wij zijn graag bereid uw vragen op het gebied van bank- en verzekeringszaken te beantwoorden.
Hiertoe is gekwalificeerd personeel aanwezig, dat in de meeste gevallen in staat
is uw vragen direct te beantwoorden. Bij complexe vraagstukken zullen wij in overleg
met u de gewenste informatie op een later tijdstip aanleveren. Tijdens kantooruren
kunnen telefonisch vragen gesteld worden, via fax en e-mail kan dat 24 uur per dag.
4. Deskundige assistentie en belangenbehartiging bij schadeafwikkeling.
Indien u op een verzekering schade claimt kunt u ervan overtuigd zijn, dat we uw
belangen optimaal behartigen. Wij controleren of er dekking bestaat en informeren
u over de gang van zaken en eventuele eigen risico. Wij verzorgen voor u de schademelding
bij de verzekeraar, maken eventueel een afspraak met een expert voor schadevaststellingen
en assisteren u in voorkomend geval bij het verhalen van uw eigen ( niet door uw
eigen verzekering gedekte) schade op een schuldige derde.